Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 09:36:43 +0200

Tere!

Põhja-Sakala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/05184 
aadressile Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, Venevere küla, Veski 
(Bioseptiku paigaldamine.) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritav rajatis asub osaliselt Kõo - 
Kolga-Jaani kõrvalmaantee (24109) kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26929833>  (menetlus nr: 
420717), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Sakala Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR LOPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister